ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ та ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ
Понеділок, 19.02.2018, 07:16
Меню сайту
Категорії розділу
Тема №1 [13]
Енергія і енергоефективність у світі праці та професії
Тема №2 [10]
Енергоспоживання та екологічні проблеми
Тема №3 [5]
Потенціал енергоефективності у побуті
Тема №4 [2]
Потенціал енергоефективності в галузі
Джерельна база [7]
Рекомендовані інформаційні джерела
Контроль знань [5]
Позаурочна робота [8]
Конкурси, олімпіади, проекти
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Позаурочна робота

У категорії матеріалів: 8
Показано матеріалів: 1-8
Сторінки:

Сортувати за: Назві

Міжнародний конкурс “Енергія і середовище” проводиться спільно з громадською організацею “Екологічний клуб «Еремурус», міжнародним освітнім проектом SPARE (найбільший міжнародний освітній проект для школярів з питань змін клімату та енергетики) за підтримки Міністерства екології та природних ресурсів України, Національної екологічної ради України та бізнес структур з метою пошуку й підтримки обдарованої учнівської молоді, залучення її до навчально-практичної діяльності з проблем енергоефективності та раціонального використання ресурсів.

Позаурочна робота | Переглядів: 139 | Завантажень: 0 | Додав: haychina5230 | Дата: 14.05.2016 | Коментарі (0)

Перебіг інтерактивного конкурсу-олімпіади  "Енергія+".

Позаурочна робота | Переглядів: 100 | Завантажень: 0 | Додав: haychina5230 | Дата: 14.05.2016 | Коментарі (0)

ПРАКТИЧНИЙ тур - «Енергозбереження у цифрах» виконується учнями самостійно у «Робочому зошиті» або окремо заведеному звичайному зошиті.

Роботу можна виконувати як індивідуально, так і в малих групах – КОМАНДНА РОБОТА - (по 2 учні). Час виконання завдання – 2 дні (як правило, субота та неділя; здача робіт – понеділок до 1000).

Другий тур включає 20 задач. Максимальна кількість балів за кожну задачу – 5 балів. Максимальна кількість балів за другий тур – 100.

Преміальні та штрафні бали.

Преміальні бали нараховуються за:

  • естетичне оформлення (до 5 балів);

  • детальне роз’яснення (1-2 бали за кожну задачу);

  • дострокове виконання завдання (до 10 балів).

Штрафні бали нараховуються за:

  • неохайність (до 10 балів);

  • відповіді, що не містять розв’язку або роз’яснення (до 3 балів за кожну задачу);

  • за невчасне виконання (10 балів за кожен день запізнення).

Результат зараховується за сумарною кількістю балів.

Рекомендовані джерела:

  • навчальний сайт для учнів «Енергозбереження та енергоефективність» http://energovpu7.ucoz.ua/;

  • посібник «Утеплення будинків: комфорт і економія» (навчальний сайт для учнів «Енергозбереження та енергоефективність» - Для учнів – Джерельна база – викачати із сервера; даний посібник є у викладача (10 примірників)).

Робочий зошит можна скачати за посиланням:

http://energovpu7.ucoz.ua/load/kontrol_znan/energija_robochij_zoshit/17-1-0-56

Позаурочна робота | Переглядів: 147 | Завантажень: 0 | Додав: haychina5230 | Дата: 14.05.2016 | Коментарі (0)

Перший тур «Теоретичний. 100 цікавих фактів із життя людини» заключається у проходженні учасників тестування. Для тестування використовується тестова оболонка. Це система програм для створення і проведення комп’ютерного тестування, збору і аналізу результатів, виставлення оцінки за вказаною в тесті шкалою. Програма легка і зручна у використанні, є найпоширенішою у ВПУ №7.

Централізований збір і обробка результатів тестування відбувається за допомогою комп’ютерної мережі. Результати виконання завдань виводяться учневі і відправляються викладачеві. Викладач може оцінити або проаналізувати їх в будь-який зручний для нього час. Так само можна організувати роздачу тестів через мережу.

Тест включає 100 питань. Порядок представлення питань та варіантів відповідей на робочих місцях «випадковий», що практично унеможливлює «візуальне списування».

У представленому тесті використано 4 типи завдань, що сприяє диференціації перевірки рівня знань:

  • одиничний вибір;

  • множинний вибір;

  • ручне введення числа;

  • ручне введення тексту.

Обираючи тестовий контроль  для проведення першого туру інтерактивного конкурсу-олімпіади, можна відмітити значні переваги у порівнянні з традиційною письмовою перевірковою (олімпіадною) роботою, а саме:

  • об'єктивність - незалежність результатів тестування від особистих стосунків викладача та учня;

  • простота процедури запису (введення) відповіді, незалежність

  • кількісні критерії оцінки - наявність кількісних показників для визначення повноти та глибини засвоєння матеріалу;

  • простота та формалізованість процедури визначення оцінки;

  • орієнтація на сучасні освітні технології;

  • багатофункціональність - контроль, діагностика, корекція

  • упродовж досить обмеженого часу може бути перевірена якість знань, навичок у зазначеної кількості учнів;

  • увага учня фіксується не на формуванні відповіді, а на осмисленні її суті.

Позаурочна робота | Переглядів: 214 | Завантажень: 0 | Додав: haychina5230 | Дата: 14.05.2016 | Коментарі (0)

ПОЛОЖЕННЯ

про проведення інтерактивного конкурсу-олімпіади «Енергія+»

Позаурочна робота | Переглядів: 247 | Завантажень: 0 | Додав: haychina5230 | Дата: 14.05.2016 | Коментарі (0)

2015/16 н.р.

АВТОРСЬКА СТОРІНКА

Виконавці. Учнівський колектив Вищого професійного училища №7 м. Кременчука Полтавської області (представники 24 навчальних груп – 215 осіб).

Керівник. ХАЙЧІНА ЮЛІЯ МИКОЛАЇВНА, викладач предмета «Основи енергоефективності».

Співкерівники.         Педагогічний колектив Вищого професійного училища №7 м. Кременчука Полтавської області (класні керівники, майстри виробничого навчання, заступник директора з навчально-виховної роботи – 27 осіб).

Тематичний напрямок проекту: екологічний.

Термін реалізації проекту: вересень 2015 р. – березень 2016 р.

Сутність проекту.    Проект зорієнтований на інтеграцію в систему професійно-технічної освіти питань енергозбереження та залучення підростаючого покоління до навчально-практичної діяльності з питань ефективного використання енергоресурсів та збереження навколишнього середовища.

Мета проекту.    Удосконалення системи роботи з питань інтеграції енергозбереження в навчально-виховний процес та придбання учнями необхідного рівня знань з енергоефективності та підприємництва для формування нового світогляду на проблему енергозбереження.

Завдання проекту.

1. Вивчити напрямок мистецтва TRASH-MADE.

2. Організувати мистецький ярмарок-аукціон «TRASH-MADE: заробляємо на смітті».

3. На зароблені гроші закупити енергоефективні інструменти освітлення та встановити їх у ВПУ№7 м. Кременчука Полтавської області.

Очікувані результати:

  • розвиток мистецьких здібностей, фантазії, бачення у непотрібі не сміття, а ресурсу для творчості, можливості заробити кошти та реалізувати свою фінансову незалежність;

  • активізація участі підростаючого покоління у процесі енергозбереження у навчальному закладі та вдома;

  • усвідомлення учнями глобальної рівноваги та причетності кожного до проблем навколишнього середовища;

  • формування у підростаючого покоління стійких енергозберігаючих врівноважених звичок і способу повсякденного життя.

Позаурочна робота | Переглядів: 191 | Завантажень: 0 | Додав: haychina5230 | Дата: 14.05.2016 | Коментарі (0)

2015/16 н.р.

Тематичний напрямок: екологічний.

Термін реалізації: вересень-2015 – квітень.

Виконавці: учні групи ОП-21 (професія «Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення») .

Координатори: майстер виробничого навчання Забокова Олена Миколаївна, методист ВПУ №7 Хайчіна Юлія Миколаївна.

Мета проекту:

  • підвищення рівня інформованості молоді щодо екологічної ситуації в Україні та в Кременчуці;
  • активізація участі підростаючого покоління у збереженні навколишнього середовища;
  • розвиток у молоді любові до рідної мови, поваги до Батьківщини, почуття відповідальності за свої вчинки перед Землею.

Завдання проекту:

  • донесення до громади інформації про загрозу, яку несе в собі маленька батарейка;
  • звернення уваги влади та громадськості до проблеми енергозбереження та охорони навколишнього середовища;
  • створення на базі ВПУ №7 пункту прийому відпрацьованих батарейок.

Реалізація проекту:

  • проведення екологічних заходів та акцій «КУБ»;
  • відкриття пункту прийому відпрацьованих батарейок «Операція – утилізація».

Є ОДНЕ ПРАВИЛО: ВРАНЦІ ВСТАВ, ВМИВСЯ, ПРИВІВ СЕБЕ ДО ПОРЯДКУ, І ВІДРАЗУ ПРИВОДЬ ДО ЛАДУ СВОЮ ПЛАНЕТУ.

Позаурочна робота | Переглядів: 129 | Завантажень: 0 | Додав: haychina5230 | Дата: 14.05.2016 | Коментарі (0)

Положення про конкурс з енергозбереження "ЕкоСпектр"

Позаурочна робота | Переглядів: 136 | Завантажень: 0 | Додав: haychina5230 | Дата: 19.11.2016 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Кошик
Ваш кошик порожній
Пошук
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites