ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ та ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ
Понеділок, 19.02.2018, 07:14
Меню сайту
Категорії розділу
Практичні роботи [8]
Кращі учнівські роботи [9]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 17
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

Тема програми.  Потенціал енергоефективності у побуті.

Тема роботи.       Визначення необхідності будівлі в енергії.

Мета роботи:       навчитися визначити потребу родини в електричній енергії, розробляти заходи щодо енергозбереження у власній оселі.

Місце проведення: навчальний кабінет, власне помешкання.

Дидактичне забезпечення, обладнання: інструкція до виконання практичної роботи, калькулятор, лічильник електроенергії, лінійка, простий регулятор потужності «Контроль», тарифікатор електроенергії.

Практичні роботи | Переглядів: 1504 | Додав: haychina | Дата: 03.02.2014 | Коментарі (0)

1. Тукало Василь (гр. Е-32). Світові запаси енергоресурсів.
2. Іванов Сергій (гр. Е-31). Альтернативна енергетика.
3. Курілов Олександр (гр. Е-31). Геотермальна енергія.
4. Норцов Максим (гр. Е-32). Геотермальна енергія.
Творчі роботи | Переглядів: 272 | Додав: haychina | Дата: 08.02.2014 | Коментарі (0)

Робота учня групи Е-32 Ванцова Павла.

Залікові роботи | Переглядів: 329 | Додав: haychina | Дата: 15.04.2014 | Коментарі (0)

Робота учня групи Е-32 Кіріна Володимира.

Залікові роботи | Переглядів: 395 | Додав: haychina | Дата: 15.04.2014 | Коментарі (0)

Головним завдання даної роботи є формування свідомості учнів щодо необхідності збереження невідновлювальних джерел енергії та розкриття перспектив використання енергії Сонця.

Робота зорієнтована на використання міжпредметних зв’язків, а саме:

  • з фізикою, електротехнікою – знати фізичні величини, одиниці вимірювання цих величин, розрахункові формули визначення енергії; уміти синтезувати та узагальнювати знання щодо відомостей про енергію та енергоресурси, аналізувати практичний та життєвий досвід щодо можливості використання сонячної енергії; мати загальне уявлення про принцип дії енергетичних установок, їх конструкційних елементів; орієнтуватися в понятті теплота, її одиницях вимірювання;

  • з математикою – виконувати основні математичні дії, переводити кількісні показники;

  • з географією – орієнтуватися у фізико-географічних процесах Землі, використовувати навички роботи з географічною картою.

    Методичні рекомендації щодо організації практичної роботи

  • Розглянути матеріал «Теоретичного блоку». На даному етапі доцільно використати навчальні фільми або анімаційне відео з ППЗ «Основи енергоефективності. Бібліотека анімацій», що допоможе сформувати міцне підґрунтя щодо формування енергоефективної свідомості учнів засобами нелінійного подання інформації.

  • При роботі з «Теоретичним блоком» незамінною є робота з практичним посібником «Спорудження сонячних колекторів для гарячої води».

  • Перед виконанням «Розрахункового блоку» необхідно нагадати учням загальні відомості про енергію та її види, теплоту як фізичну величину. Розглянути поетапне виконання поставленої задачі. Кількість завдань «Розрахункового блоку» виконуються в залежності від рівня підготовленості навчальної групи (на розсуд викладача).

  • Після ретельного роз’яснення етапів виконання практичної роботи учні переходять до виконання завдань в індивідуальному режимі.

  • Виконання практичної роботи закінчується висновком.

  • При захисті практичної роботи учні повинні знати відповіді на контрольні запитання. Питання «Контрольного блоку» доцільно законспектувати у робочий зошит.

  • Викладач повинен довести до відома учнів, що виконання «Творчого блоку» є додатковим завданням для тих осіб, які бажають отримати підвищену оцінку (наприклад, додатково 2 бали, так як робота оцінюється у 10 балів). Для виконання завдання «Творчого блоку» необхідно скористатися знаннями та навичками з інформатики та інформаційних технологій.

Практичні роботи | Переглядів: 3844 | Додав: haychina5230 | Дата: 18.10.2014 | Коментарі (0)

Автор роботи: учень групи Н-32 Стадник Єгор.

Творчі роботи | Переглядів: 283 | Додав: haychina5230 | Дата: 09.01.2015 | Коментарі (0)

Роботу виконав учень групи Н-31 Скорик Іван.

Творчі роботи | Переглядів: 322 | Додав: haychina5230 | Дата: 09.01.2015 | Коментарі (0)

Роботу підготували учні групи Н-31.

Творчі роботи | Переглядів: 302 | Додав: haychina5230 | Дата: 09.01.2015 | Коментарі (0)

"Якби на Землі не було живих організмів, писав В.І. Вернадський, - її образ був би таким же незмінним і хімічно інертним, як незмінний образ Місяця".

Роботу підготував учень 3 курсу (гр. Н-31) Артеменко Дмитро.

 

Творчі роботи | Переглядів: 178 | Додав: haychina5230 | Дата: 05.02.2015 | Коментарі (0)

Автор роботи: учень групи Н-31 Ребров Роман.

 

Творчі роботи | Переглядів: 342 | Додав: haychina5230 | Дата: 05.02.2015 | Коментарі (0)

1-10 11-17
Вхід на сайт
Кошик
Ваш кошик порожній
Пошук
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites