ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ та ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ
Субота, 18.08.2018, 04:03
Меню сайту
Категорії розділу
Практичні роботи [8]
Кращі учнівські роботи [9]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Практичні роботи

У категорії матеріалів: 8
Показано матеріалів: 1-8

Сортувати за: Назві

  Тема роботи. Розрахунок піраміди шарів утеплення з точки зору енергоефективності.

  Мета роботи: провести розрахункове дослідження піраміди шарів утеплення з точки зору енергоефективності.

  Місце проведення: навчальний кабінет.

  Дидактичне забезпечення, обладнання: інструкція до виконання практичної роботи; калькулятор; посібник «Утеплення будинку: комфорт і економія». Ніколь Шольтишик, Марк Глас, Сіріл Ярний, WECF, 2014 р. – 58 с.

ХІД РОБОТИ

  1. Опрацювати «Теоретичний блок».
  2. Виконати «Розрахунковий блок».
  3. Опрацювати «Контрольний блок».
  4. Виконати «Творчий блок» (д/з, за бажанням).
Практичні роботи | Переглядів: 500 | Додав: vpu7 | Дата: 17.12.2016 | Коментарі (0)

Тема роботи.  Дослідження частки енергозбереження за рахунок використання енергоефективних пристроїв.

Мета роботи: ознайомитися з енергоефективними пристроями, виготовленими учнями ВПУ №7; провести аналіз споживання електроенергії на освітлення приміщень, провести розрахункове дослідження частки енергозбереження на робочому місці (у навчальному закладі) та у житлово-комунальній сфері за рахунок використання датчиків руху.

Місце проведення: навчальний комп’ютерний комплекс, будівля ВПУ №7.

Дидактичне забезпечення, обладнання: інструкція до виконання практичної роботи, зразки датчиків руху, ПК, «Калькулятор енергозбереження: Датчики руху», сенсорний світлорегулятор «Світлячок», частотний сигналізатор звуку «Світлофор», кодовий вимикач «Секрет».

ХІД РОБОТИ

  1. Опрацювати «Теоретичний блок».
  2. Виконати «Експериментальний блок».
  3. Виконати «Практичний блок». Написати висновок.
  4. Опрацювати «Контрольний блок».
  5. Виконати «Творчий блок» (д/з, за бажанням).
Практичні роботи | Переглядів: 546 | Додав: vpu7 | Дата: 17.12.2016 | Коментарі (0)

Тема роботи. Дослідження затрат електроенергії у режимі «stand-by».

Мета роботи: оцінити кількість споживаної електроенергії у власній оселі електроприладами, що перебувають у режимі очікування, розглянути можливості скорочення обсягів такого споживання.

Місце проведення: навчальний комп’ютерний комплекс.

Дидактичне забезпечення, обладнання: інструкція до виконання практичної роботи, ПК, «Калькулятор енергозбереження: Stand-by», енергозберігаючий прилад Saving Box, тарифікатор електроенергії.

ХІД РОБОТИ

  1. Опрацювати «Теоретичний блок».
  2. Виконати «Експериментальний блок».
  3. Виконати «Практичний блок».
  4. Дати відповіді на «Контрольний блок».
  5. Виконати «Творчий блок» (д/з, за бажанням).
Практичні роботи | Переглядів: 577 | Додав: vpu7 | Дата: 17.12.2016 | Коментарі (0)

Тема програми.  Потенціал енергоефективності у побуті.

Тема роботи.       Дослідження частки енергозбереження за рахунок використання енергозберігаючої техніки: енергозберігаючі лампи.

Мета роботи:       провести аналіз стану використання ламп на загальному та особистісному рівнях, провести розрахункове дослідження частки енергозбереження за рахунок заміни ламп розжарювання на енергоефективні.

Місце проведення: навчальний комп’ютерний комплекс.

Дидактичне забезпечення, обладнання: інструкція до виконання практичної роботи, навчальна лабораторія «Види ламп», тарифікатор електроенергії, ПК, «Калькулятор енергозбереження: Розумне світло», калькулятор.

ХІД РОБОТИ

  1. Опрацювати «Теоретичний блок».
  2. Виконати «Експериментальний блок».
  3. Виконати «Розрахунковий блок».
  4. Виконати «Практичний блок».
  5. Дати відповіді на «Контрольний блок».
  6. Виконати «Творчий блок» (д/з, за бажанням).
Практичні роботи | Переглядів: 1165 | Додав: haychina5230 | Дата: 30.10.2016 | Коментарі (0)

Продовження практичнох роботи №3_Дослідження частки енергозбереження за рахунок використання енергозберігаючої техніки: енергозберігаючі лампи: розрахунковий, контрольний та творчий блок.

Практичні роботи | Переглядів: 376 | Додав: haychina5230 | Дата: 30.10.2016 | Коментарі (0)

Продовження практичної роботи №2. Визначення необхідності будівлі в енергії.

Практичні роботи | Переглядів: 908 | Додав: haychina5230 | Дата: 15.09.2016 | Коментарі (0)

Тема програми.  Потенціал енергоефективності у побуті.

Тема роботи.       Визначення необхідності будівлі в енергії.

Мета роботи:       навчитися визначити потребу родини в електричній енергії, розробляти заходи щодо енергозбереження у власній оселі.

Місце проведення: навчальний кабінет, власне помешкання.

Дидактичне забезпечення, обладнання: інструкція до виконання практичної роботи, калькулятор, лічильник електроенергії, лінійка, простий регулятор потужності «Контроль», тарифікатор електроенергії.

Практичні роботи | Переглядів: 1768 | Додав: haychina | Дата: 03.02.2014 | Коментарі (0)

Головним завдання даної роботи є формування свідомості учнів щодо необхідності збереження невідновлювальних джерел енергії та розкриття перспектив використання енергії Сонця.

Робота зорієнтована на використання міжпредметних зв’язків, а саме:

  • з фізикою, електротехнікою – знати фізичні величини, одиниці вимірювання цих величин, розрахункові формули визначення енергії; уміти синтезувати та узагальнювати знання щодо відомостей про енергію та енергоресурси, аналізувати практичний та життєвий досвід щодо можливості використання сонячної енергії; мати загальне уявлення про принцип дії енергетичних установок, їх конструкційних елементів; орієнтуватися в понятті теплота, її одиницях вимірювання;

  • з математикою – виконувати основні математичні дії, переводити кількісні показники;

  • з географією – орієнтуватися у фізико-географічних процесах Землі, використовувати навички роботи з географічною картою.

    Методичні рекомендації щодо організації практичної роботи

  • Розглянути матеріал «Теоретичного блоку». На даному етапі доцільно використати навчальні фільми або анімаційне відео з ППЗ «Основи енергоефективності. Бібліотека анімацій», що допоможе сформувати міцне підґрунтя щодо формування енергоефективної свідомості учнів засобами нелінійного подання інформації.

  • При роботі з «Теоретичним блоком» незамінною є робота з практичним посібником «Спорудження сонячних колекторів для гарячої води».

  • Перед виконанням «Розрахункового блоку» необхідно нагадати учням загальні відомості про енергію та її види, теплоту як фізичну величину. Розглянути поетапне виконання поставленої задачі. Кількість завдань «Розрахункового блоку» виконуються в залежності від рівня підготовленості навчальної групи (на розсуд викладача).

  • Після ретельного роз’яснення етапів виконання практичної роботи учні переходять до виконання завдань в індивідуальному режимі.

  • Виконання практичної роботи закінчується висновком.

  • При захисті практичної роботи учні повинні знати відповіді на контрольні запитання. Питання «Контрольного блоку» доцільно законспектувати у робочий зошит.

  • Викладач повинен довести до відома учнів, що виконання «Творчого блоку» є додатковим завданням для тих осіб, які бажають отримати підвищену оцінку (наприклад, додатково 2 бали, так як робота оцінюється у 10 балів). Для виконання завдання «Творчого блоку» необхідно скористатися знаннями та навичками з інформатики та інформаційних технологій.

Практичні роботи | Переглядів: 4303 | Додав: haychina5230 | Дата: 18.10.2014 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Кошик
Ваш кошик порожній
Пошук
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites